یافتن نگاهی تا حدودی انتزاعی در بطن فضای شهری که در کنار استنادی بودن خود تعریف جالب توجه ای از هنر دیدن را به لطف همان انتزاع به ارمغان آورده است. موفق باشی
یک عکس ماندگار و عالی ....موفق باشید.
یک تفسیر شخصی ، شوخ مندانه و طنزگونه اما خوفناک :)
: سوژه، مردی در حکم مامور مرگ که با آرامش نشسته، به ما نگریسته و چای می نوشد و با همین نگاه ساده و زیرکی هر روز کفشی را در پای مشتریانش قرار می دهد.... در این لحظه نیز یکی از کفش ها در پای کسی در حال پرو شدن است و جایش خالی است. و شاید به زودی نوبت یکی از بینندگان این تصویر باشد..
واقعا عکس خوبیست... تبریک آقای شجاعی
یک تفسیر شخصی ، شوخ مندانه و طنزگونه اما خوفناک :)
: سوژه، مردی در حکم مامور مرگ که با آرامش نشسته، به ما نگریسته و چای می نوشد و با همین نگاه ساده و زیرکی هر روز کفشی را در پای مشتریانش قرار می دهد.... در این لحظه نیز یکی از کفش ها در پای کسی در حال پرو شدن است و جایش خالی است. و شاید به زودی نوبت یکی از بینندگان این تصویر باشد..
واقعا عکس خوبیست... تبریک آقای شجاعی
موفق باشید