محمدرضا معصومی
پاسخ
چقدر عالی بود . واقعا محشر بود به تمام معنا . لذت بردم ، بهترین عکس این دو سه ماه اخیر بود که دیدم
غلامرضا یزدانی
ممنون...لطف داری...
محمد رضا گودرزی
پاسخ
اندکی نا متعارف اما خب تا حدود زیادی جسورانه!
آرش کریمی
پاسخ
چه کادر بندی شجاعانه ای
اسماعیل باقریان
پاسخ
در مورد مفهوم عکس مطمئن نیستم، اما کادر عالیست.
غلامرضا یزدانی
اسماعیل جان به نظرم مخاطب میتونه برداشتی دو طرفه و شخصی داشته باشه ! البته در مورد این عکس... ممنون از نظرت...
ناصر گل نظری
پاسخ
منم یه جورایی نمی نونم مفهوم رو درک کنم اما بقول اقای کریمی کادر شجاعانه ای زدید
شکوفه بیاتی
پاسخ
چه تنهایی دوست داشتنی ای... کاش تمام تنهایی ها همین قدر حسه خوبی داشت...
امیرحسین حدادیان
پاسخ
tabrik migam be in jesaraaat
احسان حیدری
پاسخ
سفیدی واکسپوزشدن آسمان شدیدا روی یکتابودن کلمه ی پایین کادرتاثیر گذاشته است.عالیست.
امین خسروشاهی
پاسخ
یک ثبت مینیمالیستی تقریبا خوب - جدای از هر گونه برداشت
علیاکبر قزوینی
پاسخ
در این شهر خدا تنهاست یا مردمانی که احتمالا از یاد خدا غافلاند؟ آن همه فضای سفید (که القاکنندۀ فضا و حس معنوی و روحانی است) و قرارگیری نام الله درست در وسط کادر، یک نوع زیباشناختی قدسی به کادر داده. تقارن یعنی اوج کمال که در هنر اسلامی و معماری مساجد هم مولفه اصلی و اساسی است و همۀ اینها در این کادر، دلالت بر حضوری قدسی و الهی دارند. خدا را انسانها همواره در بالا و در آسمان تصور کردهاند و این عکس، با هنرمندی تمام، اله آسمانها را به الله زمین وصل کرده است. این ستون نور از آسمان به زمین را در این عکس نمیتوان ندید و نمیتوان ندیده گرفت. و شهر در سفیدی حضور قدسی محو شده و حضور قدسی، شهر را و مردمانش را در بر گرفته. به یاد شعر سهراب میافتم: و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد... و این گفتار عرفانه که: آنکه خدا را ندارد چه دارد و آنکه خدا را دارد چه ندارد؟ تقریبا با اطمینان میتوانم بگویم تا اینجا در گالری این هفته، این عکس زیباترین و اثرگذارترین عکسی بوده که دیدهام و عکسی که بیش از همه لذت از آن بردهام مخصوصا بهخاطر نگاه متفاوتش به تنهایی که با اجرایی جسورانه و عالی همراه شده است. ۷ امتیاز به عکس میدهم که قدوسیتاش کامل شود!
غلامرضا یزدانی
ممنونم از نظرتون اقای قزوینی...
سعید عامری
پاسخ
چقدر بزرگ بینی عکاس در این عکس جلوه های خود بینی را تذکر می دهد. عکسی با اندیشه ای خالص و تک گویی بارز
لیلا براتی
پاسخ
عالیه این عکس
بدون عنوان
canon5dmarkII F2.870-200