سلام.می پذیرم که نگاه متفاوتیست به مانکن با نگاهی به زن که موضوع این دوره است.قبول میکنم که ترکیب بندی خوبی دارد.می دانم که همین عکس را از نمونه واقعی آن ( یک زن و نه مانکن) بدلایل محدودیت ها نمی توان ارسال نمود.فرض می کنیم که محدودیت نبود و همین را از نمونه واقعی قرار می دادیم و البته فرقی نمی کند همین را که الان پیش روی خود داریم همان است.چه مفهومی در آن است؟مانکنیست برای معرفی چند محصول.چه اتفاقی دیگر رخ داده است.قطعا اگر روشنگری بفرمایید، می شنوم و یاد خواهم گرفت.تا اینجا از دید این حقیر کار خاصی نیست....خواهش می کنم ناراحت نشوید.صادقانه و بی ریا و دوستانه عرض نمودم.ارادتمند
آقای حسامیانِ گرامی، به عنوانِ کسی که به این ترکیب بندی امتیاز خوبی می دهد:
تا حدودی توجه به فرم و وجه انتزاعی اثر، رنگ قرمزی که بر آن تاکید شده و گلهای روی دامن و سطح پشت مانکن، و تفاوتی که میان زمینه ی نه چندان دلچسب پایین و لطافت و ظرافت موجود در بالای کادرست، نشانه هایی از روح زنست. :)
خانم آفرین گرامی
سپاس از لطفتان.فرم را می شناسم.وجه انتزاعی اثر غالب نیست.گل های روی دامن و سایر جزییات را دیده ام.نشانه های روح زن را مرد در می یابد :) مرد بیشتر در می یابد.حقیقت وجودی و نیز ارزش والای روح زن را مرد در می یابد .تردید نکنید.
ترکیب بندی را در عرایضم اشاره نمودم و هم نظر با سرکار هستم.
چنین اثری را هم وزن و پذیرای عبارات خوب شما نمی بینم.اما اثری محترم است.درود فراوان بر شما.ارادتمند
برای
تا حدودی توجه به فرم و وجه انتزاعی اثر، رنگ قرمزی که بر آن تاکید شده و گلهای روی دامن و سطح پشت مانکن، و تفاوتی که میان زمینه ی نه چندان دلچسب پایین و لطافت و ظرافت موجود در بالای کادرست، نشانه هایی از روح زنست. :)
سپاس از لطفتان.فرم را می شناسم.وجه انتزاعی اثر غالب نیست.گل های روی دامن و سایر جزییات را دیده ام.نشانه های روح زن را مرد در می یابد :) مرد بیشتر در می یابد.حقیقت وجودی و نیز ارزش والای روح زن را مرد در می یابد .تردید نکنید.
ترکیب بندی را در عرایضم اشاره نمودم و هم نظر با سرکار هستم.
چنین اثری را هم وزن و پذیرای عبارات خوب شما نمی بینم.اما اثری محترم است.درود فراوان بر شما.ارادتمند
برای