بدون عنوان..
3% امتیاز

۱۳۹۲/۰۲/۲۱

بازدید : 3 نظرات : 6

https://1pix.ir/i/aby5
دسته بندی : اجسام بیجان مفهومی

بدون عنوان..

کاربر مهمان
ناصر گل نظری
ناصر گل نظری
نگاهی مفهومی از زاویه ای دیگر به زن و مانکنیسم
مژده یونس مهاجر
مژده یونس مهاجر
ممنون آقای نظری...
محمد اسماعیل حسامیان
محمد اسماعیل حسامیان
سلام.می پذیرم که نگاه متفاوتیست به مانکن با نگاهی به زن که موضوع این دوره است.قبول میکنم که ترکیب بندی خوبی دارد.می دانم که همین عکس را از نمونه واقعی آن ( یک زن و نه مانکن) بدلایل محدودیت ها نمی توان ارسال نمود.فرض می کنیم که محدودیت نبود و همین را از نمونه واقعی قرار می دادیم و البته فرقی نمی کند همین را که الان پیش روی خود داریم همان است.چه مفهومی در آن است؟مانکنیست برای معرفی چند محصول.چه اتفاقی دیگر رخ داده است.قطعا اگر روشنگری بفرمایید، می شنوم و یاد خواهم گرفت.تا اینجا از دید این حقیر کار خاصی نیست....خواهش می کنم ناراحت نشوید.صادقانه و بی ریا و دوستانه عرض نمودم.ارادتمند
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
آقای حسامیانِ گرامی، به عنوانِ کسی که به این ترکیب بندی امتیاز خوبی می دهد:
تا حدودی توجه به فرم و وجه انتزاعی اثر، رنگ قرمزی که بر آن تاکید شده و گلهای روی دامن و سطح پشت مانکن، و تفاوتی که میان زمینه ی نه چندان دلچسب پایین و لطافت و ظرافت موجود در بالای کادرست، نشانه هایی از روح زنست. :)
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
ضمنِ اینکه این شادابی تا حدودی با سانتیمانتالیسم عجین شده ست، که حد اقل در این دوره ی موضوعی دوستان، کمتر به آن پرداخته اند.
محمد اسماعیل حسامیان
محمد اسماعیل حسامیان
خانم آفرین گرامی
سپاس از لطفتان.فرم را می شناسم.وجه انتزاعی اثر غالب نیست.گل های روی دامن و سایر جزییات را دیده ام.نشانه های روح زن را مرد در می یابد :) مرد بیشتر در می یابد.حقیقت وجودی و نیز ارزش والای روح زن را مرد در می یابد .تردید نکنید.
ترکیب بندی را در عرایضم اشاره نمودم و هم نظر با سرکار هستم.
چنین اثری را هم وزن و پذیرای عبارات خوب شما نمی بینم.اما اثری محترم است.درود فراوان بر شما.ارادتمند
برای