با سلام و احترام
یکی از ثبت هایی است که اصالت خودش را حفظ کرده و به بهانه ی مفهومی شدن ( یا انتزاعی شدن) از دایره ی « عکس و عکاسی» خارج نشده... این دید زیبای شما قابل تحسین است
موفق باشید
در نگاهی مفهومی و اجرای فوتو آرت زیبا بهمراه ادیت سیاه و سفید،به مقوله درخت و طبیعت و تخریب آن به دست بشر،نظاره گر این عکس زیبا هستیم.
درخت،با تلفیق درب روی تنه آن،و لانه پرنده در شاخه های بالا ،به محل زندگی تشبیه شده است که مأمنیست برای جانوران دیگر.از سوی دیگر مردی شاخه قطع شده درخت در یک دست و تبری در دست دیگر دارد،که اشاره دقیقیست به تخریب و از بین بردن طبیعت،بدست انسان.
در این میان،دو مطلب قابل تجدید نظر است،اول واضح نبودن تبر در دست مرد و دوم بهتر بود حرکت مرد به سمت دور شدن از درخت بود که این حس تخریب را بهتر نمایان میکرد و آنرا به همین درخت ثبت شده،ارتباط میداد.
سلام.استاد بنده 18 سال دارم و تقریبا یک سال است که دوربین خریده ام..و علاقه شدیدی به عکاسی دارم از بچگی داشتمم.استاد نگاه شما در عکاسی بینظیره ممیخواستم بدونم برای دیدن به این گونه باید چه مسیر ها و چه آموزش ها و چه کتاب هایی مطالعه کنم..ممنون میشم راهنماییم کنید.
یکی از ثبت هایی است که اصالت خودش را حفظ کرده و به بهانه ی مفهومی شدن ( یا انتزاعی شدن) از دایره ی « عکس و عکاسی» خارج نشده... این دید زیبای شما قابل تحسین است
موفق باشید
درخت،با تلفیق درب روی تنه آن،و لانه پرنده در شاخه های بالا ،به محل زندگی تشبیه شده است که مأمنیست برای جانوران دیگر.از سوی دیگر مردی شاخه قطع شده درخت در یک دست و تبری در دست دیگر دارد،که اشاره دقیقیست به تخریب و از بین بردن طبیعت،بدست انسان.
در این میان،دو مطلب قابل تجدید نظر است،اول واضح نبودن تبر در دست مرد و دوم بهتر بود حرکت مرد به سمت دور شدن از درخت بود که این حس تخریب را بهتر نمایان میکرد و آنرا به همین درخت ثبت شده،ارتباط میداد.