بدون عنوان
72% امتیاز

۱۳۹۳/۰۷/۲۶

بازدید : 9 نظرات : 7

https://1pix.ir/i/adva
دسته بندی : سیاه و سفید فتو آرت

بدون عنوان

کاربر مهمان
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
یکی از ثبت هایی است که اصالت خودش را حفظ کرده و به بهانه ی مفهومی شدن ( یا انتزاعی شدن) از دایره ی « عکس و عکاسی» خارج نشده... این دید زیبای شما قابل تحسین است
موفق باشید
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
ممنون از نظر شما...
محمد حسین غایبی
محمد حسین غایبی
سلام ثبت زیبایی شده وکارانجام بسیار جالب ودیدنی است جناب شجاعی
جواد حسن پور
جواد حسن پور
پاهای شخص یکم تابلو شده... ;)
فاطیما طهرانى
فاطیما طهرانى
این عکس هم ریشه در هنر گذشته دارد و هم هنر نوین وطورى تلفیق شده که هر دو هنر را به کمال در خور دارد .سپاسگذار
فرهاد افشین
فرهاد افشین
در نگاهی مفهومی و اجرای فوتو آرت زیبا بهمراه ادیت سیاه و سفید،به مقوله درخت و طبیعت و تخریب آن به دست بشر،نظاره گر این عکس زیبا هستیم.
درخت،با تلفیق درب روی تنه آن،و لانه پرنده در شاخه های بالا ،به محل زندگی تشبیه شده است که مأمنیست برای جانوران دیگر.از سوی دیگر مردی شاخه قطع شده درخت در یک دست و تبری در دست دیگر دارد،که اشاره دقیقیست به تخریب و از بین بردن طبیعت،بدست انسان.
در این میان،دو مطلب قابل تجدید نظر است،اول واضح نبودن تبر در دست مرد و دوم بهتر بود حرکت مرد به سمت دور شدن از درخت بود که این حس تخریب را بهتر نمایان میکرد و آنرا به همین درخت ثبت شده،ارتباط میداد.
خرمی
خرمی
سلام.استاد بنده 18 سال دارم و تقریبا یک سال است که دوربین خریده ام..و علاقه شدیدی به عکاسی دارم از بچگی داشتمم.استاد نگاه شما در عکاسی بینظیره ممیخواستم بدونم برای دیدن به این گونه باید چه مسیر ها و چه آموزش ها و چه کتاب هایی مطالعه کنم..ممنون میشم راهنماییم کنید.