سلام.
چه کار خوبیست این عکس.
همچنان برای نذر و نیازش می تواند بالاتر بیاید.چه خوب که راه پله در عکس بسته نشده است و همچنان ادامه دارد.وارد موضوع ادیت نمیشوم.عکس بسیار خوبیست.
نذرتان قبول !
زنده باشی.
خیلی زیباست......ترکیب بندی قوی و گردش چشم روی پله ها نقطه قوت این کاره....پیشنهادم ادیت مونوکروم با باقی موندن رنگ زرده شله زرده........لذت بردم و ممنون
از درون فرمها و اشکال تو در توی هندسی، حسی صمیمی و نوستالژیک خود اش را بالا میکشد و برجسته می کند و رنگ و رنگ زرد در این حس نوستالزیک نقش تاثیر گذاری را ایفا می کند.
چه کار خوبیست این عکس.
همچنان برای نذر و نیازش می تواند بالاتر بیاید.چه خوب که راه پله در عکس بسته نشده است و همچنان ادامه دارد.وارد موضوع ادیت نمیشوم.عکس بسیار خوبیست.
نذرتان قبول !
زنده باشی.