کریستینا دی میدل در مورد رابطه مبهم عکاسی با حقیقت تحقیق می کند. او با ترکیب شیوه های عکاسی مستند و مفهومی ، با بازسازی ها و کهن الگوها بازی می کند تا درک لایهای تری از موضوعاتی که به آن نزدیک می شود ایجاد کند. با استفاده از این فرض که رسانههای جمعی درک واقعی ما را از دنیایی که در آن زندگی میکنیم ، کاهش میدهد ، دی میدل به فوریتی برای تجسم مجدد تپههای زیبایی خسته و نظر به جای حقایق پاسخ می دهد.
انگیزه او برای زاویهای غیر متعارف پس از 10 سال فعالیت حرفهای به عنوان عکاس خبری زمانی رخ داد که دی میدل از مستند مستقیم خارج شد و مجموعه تحسین شده The Afronauts 2012 را تولید کرد. این برنامه تاریخ یک برنامه فضایی شکست خورده در زامبیا در دهه 1960 را از طریق بازنمایی صحنهای از روایای مبهم مورد بررسی قرار داد و تصویرسازی سنتی قاره آفریقا را به چالش کشید.
پروژه در حال اجرای او De Middel's Gentleman's Club (که در ریودوژانیرو در سال 2015 آغاز شد و اکنون به تمام قاره های جهان در نوار استرالیا گسترش یافته است) بر جنبههای کمتر مستند فحشا تمرکز میکند: مشتریان مرد. پرترههای صمیمی او از این مردان پارادایمهای موجود را برهم میزند تا منابع جدید بینش و درک را ارائه دهد. دی میدل علاوه بر پروژههای شخصی تحسین شده خود، برای مشتریان از جمله بنیاد صلح نوبل، کریستین دیور، Vanity Fair USA ، Vogue USA و FC Barcelona کار کرده است.
دی میدل متولد 1975 اسپانیا است و بین مکزیک و برزیل مستقر است.
او در سال 2017 نامزد مگنوم شد.
گردآوری و ترجمه مجموعه کتابهای دیجیتال "بررسی زندگی و آثار عکاسان مگنوم" توسط کاربر گرامی سایت وانپیکس 1pix.ir جناب آقای "محمود امیری" انجام شده.
نظر دهید