سپاس بر جناب منصوری گرامی
وجود جاده در بهترین نقطه کادر موجب شده تا عکس به خوبی موفق جلوه کند
پروسس اغراق انگیز کار مخصوصا در بحث رنگهای سبز و قرمز هم جالب شده
آسمانش را دوست دارم
تقابل مرد چوپان(اگه اشتباه نکنم) و جاده بسیار خوب شده
پاینده باشید
سپاسگزارم محمد امین عزیز
خوشحالم که حداقل شما سفری به این منطقه داشتید و احتمالا با این شرایط جوی حاکم بر این مناطق آشنایی دارید / چون قبلا بعضی از دوستان با دیدن اینگونه عکسهایم از حالت اینچنینی آسمان متعجب شدند و آن را غیر واقعی دانستند .
مرسی از حضورت
درود
ممنون از حضور گرمتان
که سر انجامش ثبتی اینچنین است ...
موفق باشید جناب منصوری عزیز .....
وجود جاده در بهترین نقطه کادر موجب شده تا عکس به خوبی موفق جلوه کند
پروسس اغراق انگیز کار مخصوصا در بحث رنگهای سبز و قرمز هم جالب شده
آسمانش را دوست دارم
تقابل مرد چوپان(اگه اشتباه نکنم) و جاده بسیار خوب شده
پاینده باشید
خوشحالم که حداقل شما سفری به این منطقه داشتید و احتمالا با این شرایط جوی حاکم بر این مناطق آشنایی دارید / چون قبلا بعضی از دوستان با دیدن اینگونه عکسهایم از حالت اینچنینی آسمان متعجب شدند و آن را غیر واقعی دانستند .
مرسی از حضورت
مرسی از حضورتان